ساخت ۷۳۰۰ تخت بیمارستانی توسط قرارگاه خاتم الانبیا-راهبرد معاصر

ساخت ۷۳۰۰ تخت بیمارستانی توسط قرارگاه خاتم الانبیا

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از انعقاد تفاهم‌نامه بین قرارگاه ‌و وزارت بهداشت خبر داد و گفت:‌ قرارگاه ۷۳۰۰ تخت بیمارستانی در ۱۱ استان ‌می‌سازد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 01
کد خبر: ۶۱۲۴۷

به گزارش راهبرد معاصر سعید محمد ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح پل شهید صیدی اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) اظهار داشت: درباره پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) تفاهم‌نامه کلی با وزارت بهداشت بسته شده که 7 هزار و 300 تخت بیمارستانی در 11 استان کشور اکنون در حال اجرا داریم و حدود یک هزار و 300 تخت تکمیل کردیم و در هفته گذشته تحویل داده شد.

وی افزود: در پروژه‌ها دوره ساخت به شدت کوتاه شده و این آمادگی داریم، باوجود همه مشکلات و نبود منابع مالی در کشور قرارگاه بیش از 285 پروژه در استان‌ها دارد و سرعت کارها بسیار مناسب است به طوری که تقریبا به صورت هفتگی پروژه افتتاح می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) ادامه داد: باتوجه به اینکه قرارگاه تامین منابع متنوعی را با دولت پیگیری می‌کند و تنها به نقدینگی اکتفا نمی‌کنیم از این روش‌ها نتیجه خوبی حاصل شده و قرارگاه با پروژه‌های مهم، بزرگ و استراتژیک درگیر است و اخیرا پروژه مهر خلیج فارس به صورت پالایشگاه در بندرعباس با سرمایه‌گذاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) کلنگ زدیم و به عنوان نخستین پالایشگاه تمام ایرانی معرفی کردیم.

 

تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده